Wednesday, May 2, 2012

Shopping Kat Pasar Malam

Petang ni gigih mama meredah hujan semata-mata nak ke pasar malam. Tujuannya nak beli baju plussize lerr..gara-gara tergoda dengan cerita mama jue. Masa mula-mula sampai gerai yang jual baju tu tak buka pun lagi sebab hujan tengah lebat. Tapi mama gigih tunggu hingga gerai tu buka. Sementara menunggu tu sempatlah beli ayam Uncle Bob dua ketul wat alas perut. Makan dalam hujan berpayung dengan en somi..romantik uuu...

Tak sia-sia mama tunggu sebab tshirtnya memang besau-besau. Pastu adalah design sikit..xdelah corak plain jer. Walaupun dalam hujan, mama sempat grab sampai 4 helai...tu pun sebab regenya murah..RM7 jer selai. Tshirt ni lengan panjang kaler blue-black. Okla sebab tak pernah ada baju kaler ni.

Yang kaler putih ni kiut sebab ada bunga tang dada. Pilih putih sebab nak matching dengan baju papa yang teramat banyak kaler putih.

Yang ni plak kaler pink n lengan pendek. Ada aksesori bulat-bulat tang leher. Boleh dibuat baju basahan dok melepak-lepak kat rumah. Yang ni si Rayyans berdua komen 'x cantik'. Huh..berani betul diorang komen baju pilihan mama tak cantik ekk..

Last sekali kaler oren..pun untuk dimatchingkan dengan baju-baju 3 hero tu yang kaya dengan warna oren. Yang pasti semua baju-baju tu saiz besar diperbuat dari kain cotton. Amat selesa untuk dipakai. Dan yang paling best adalah "made in Bangladesh".
 
Pas shopping kat pasar malam, haruslah meneman anak-anak dinner ngan ayam Uncle Bob plak. Diorang memang suka makan ayam ni.
 
Siap mintak sudu tu nak makan...kelassss ko Rayyans.

No comments:

Post a Comment