Tuesday, December 17, 2013

Hormon

Lately ni tekak asyik ngidam nak makan western food jer. Bukan kata ngidam sikit2, tapi yang boleh mendatangkan kemarahan kalau tak dapat. Dari kelmarin lagi tekak aku ni mengidam nak makan lamb chop. Cakap kat laki tapi laki buat donno jer.

Dia boleh selamba jer balik umah. Dah sampai umah aku diamnya tak bercakap. Aku naik atas mandi. Entah napa tetiba hati aku ni nak sentap2 sangat. Aku turun bawah masak nasi, goreng telur. Pas makan terus naik tidur.

Semalam dia amik aku kat opis dah siap2 bawa anak. Baju pun smart semacam jer aku tengok. Aku still mogok lagi tak bercakap. Alih2 dia bwk aku gi makan kat tree steak house kat sg buluh. Nak pujuk aku lettew. Yang aku ni plak memang nak makan pelempang agaknya. Entah napa sensitip sangat. 

Masa makan tu dia tanya2 gak napa aku macam moody. Pastu napsu makan mengidam ntah apa2. Ye la jauh kot dari rumah sekarang nak ke sg buluh. Kalau dulu dok puncak alam bolehla. Dekat jer. Tapi sebab nak jaga hati binik dia ikutkan jugak la.

Yang paling best aku ingat aku peknen. Pagi bila entah teringin nak makan maggi. So aku bekpes ngan maggi cup curry. Belum habis makan aku muntah. Aku dah suspen. Ishkk..aku peknen ke. Tapi kalau betul pun ok gak. Aku malas nak check takut frust.

So aku biar kan jer persoalan psl peknen tu dalam hati aku jer. Aku rasa laki aku macam boleh baca. Sebab bila sembang2 ngan si kembar dia tanya nak adik tak. Nak adik laki ke pompuan. Yang si anak jujur la tanya dalam perut mama ada baby ker.

Pastu kat rumah tertengok cita hobbit. Aku bleh terpikir ishk janganlah anak dalam perut aku rupa diorang. Ye la cita hobbit kan entah apa2 rupa watak dalam tu. Bleh sampai ke situ otak aku ni pikir.

Crita pasal mengidam ni balik. Kiranya lepas la tekak aku yang mengidam ni dapat makan lamb chop. Elok malam tu tengah tidur perut memulas. Rupanya aku period daaaa. Chaittt..hormon nak period kali ni lain macam I tell you..

2 comments:

  1. hihihi...igtkan ada geng mem'buyung' sama2...hihihi.....

    tp dh lama jgk rasanya xmakan lamb chop....hauahuahau

    ReplyDelete
    Replies
    1. Huhuhu..belum ada rezeki sy lg adda nmpknya thn ni. Takpe..usaha lg thn dpn.

      lamb chop tu mmg sdp. Sbb tu la boleh meroyan bila lama tak makan. Teruk betul peel.

      Delete