Tuesday, December 10, 2013

Breakfast Di Regalodge

Pagi ni kami terus bersiap2 untuk check out. Takmo stay lama2 sebab masing2 dah tak selesa. Lagipun pagi ni kami nak ke lost world of tambun. Masa check in semalam kami amik skali dengan breakfast. Breakfast sini nilai dia rm15 perhead.

Cumanya kat sini bukan buffet breakfast. Ko kena oder apa yang nak di makan. Bila waiter bagi menu nanti dia akan tunjuklah part yang kami boleh oder. Tak semua la boleh dioder untuk harga tu. Kalau rasa nak makan macam2 kena tambah duit la.

Apa yang kami dapat dengan nilai rm15 adalah satu set sandwich ni, 2 keping roti dengan jem dan segelas jus oren atau epal. Bukan pure jus tapi jus dari botol tu. Bila ditotal up kami bayar rm60 untuk 4 orang makan. Macam tak berbaloi jer. Kalau gi restoran kat luar dengan nilai yang sama perut dah terbuntang kekenyangan.

Nampak tak gelas kat tangan laki mak ni? Dalam gelas tu ada batu karang kecil dan guli. Yang lagi best, lepas breakfast nak tambah drama sikit. Anak aku si hazim tu gi pecahkan gelas tu. Dia nak amik guli yang ada dalam gelas. Perghh..tebal gila muka rasa. Nasib baiklah cafe ni tak minta ganti rugi. Lau tak entah berapa la kena bayar. Kot2 cafe claim ni gelas import ke. Kalau kena bayar tadi memang terus kensel gi lost world.

No comments:

Post a Comment