Saturday, June 4, 2016

Sg Buloh Mall

Ke sg buloh kita pagi ni. Ada dua tujuan. Nak cari baju melayu untuk anak2 dan cabut gigi susu hadif. Kat sg buloh mall ada banyak butik2 pakaian dan the store. 

Kami masuk salah satu butik bila nampak ada baju melayu dengan warna yang mama cari. Terus tanya saiz dan harga.

Alhamdullillah tiga2 saiz ada dan yang penting harga berpatutan. Siap ada diskaun lagi sebab beli 3 pasang. Senang kerja mak tak payah nak keluar masuk butik lain lagi.

After that, masuk dalam the store plak. Nak cari baju basahan dan seluar jeans anak2 teruna. By the time habis shopping dah tengahari. Terus ke food court kat ground level.

Hazim order nasi goreng kampung served dalam kuali. Kalau orang dulu2 tengok kita makan dalam kuali sure ada yang kuali melayang nanti.

Hadif plak gedik order mihun goreng pastu tak nak makan. Kongsi ngan hazim jer makan nasi goreng kampung. Portion makanan memang banyak.

Kat tepi food court ada orang sewakan motor atv. Rm7 untuk 10 minit. Tadi mama janji kalau diorang habiskan makanan mama bagi main. 

Sian adik pun nak main jugak tapi belum cukup umur. Kecoh mulut dia menjerit2 tengok abang main. Adik merempit dengan troli jer la.

No comments:

Post a Comment