Wednesday, December 31, 2014

Menutup Tirai 2014

Kita dah berada di hari terakhir dalam tahun 2014. Sepanjang tahun ni banyak perkara yang terjadi. Peristiwa suka duka baik di dalam hidup mama mahupun negara.

Peristiwa duka silih berganti yang melanda negara. Bermula dengan kehilangan MH370, MH17 kena tembak, banjir besar kat pantai timur dan di penghujung tahun ni pula kapal terbang air asia QZ8501 terhempas. Semoga tahun depan membawa berita yang lebih baik buat kita semua.

Berita duka tu kita tinggalkan dengan seribu doa dan kenangan. Kita teruskan dengan perkara2 yang menggembirakan hati pula. Permulaan tahun, pertama kali anak2 kesayangan mama memulakan alam persekolahan. Pada mama, ianya merupakan sesuatu yang amat membanggakan buat sesiapa yang bergelar ibu dan bapa.

Perkara terbaik di antara yang terbaik dalam hidup mama tahun ni sudah pastilah baby HR yang bakal lahir tak lama lagi. Sesungguhnya inilah anugerah terhebat buat mama. Setelah 5 tahun menunggu, akhirnya dia muncul jua. Semoga kandungan mama sihat walafiat, sempurna paras rupa dan fizikal serta menjadi anak yang soleh..

No comments:

Post a Comment