Saturday, August 11, 2018

Happy 9th Birthday Rayyan

Bila tiba birthday anak2 ni perasaan sorang mak lain macam especially anak pertama. Ye la kan pengalaman pertama bergelar ibu. Mula la teringat hari kelahiran rayyan dulu. Priceless give, priceless feeling.

Hari ni umur rayyan dah menginjak ke 9 tahun. Bermaksud annivesary aku yang ke 9 bergelar seorang ibu. 

Alhamdulillah Allah kurniakan aku si kembar hazim rayyan dan hadif rayyan (& of course si adik, hafiy rayhan).

Setiap tahun aku buat majlis meraikan hari kelahiran diorang. Jemput family dan sedara mara terdekat je pun. 

Tapi tahun ni macam bizi sikit. Bila weekend ada je kerja nak buat. So tak sempat nak arrange buat makan2. 

Lagipun aku dah plan nak celebrate birthday diorang kat hotel. Special sikit tahun ni. 

Aku bawa diorang dinner kat zest restaurant, marriot putrajaya hotel. Makanlah puas2 kat buffet dinner tu. 

Tapi macam tak lengkap pula kan bila takde kek birthday tulis nama diorang. Tengokla nanti bila2 free kita tiup lilin potong kek pulak. 

No comments:

Post a Comment