Monday, May 12, 2014

Stress Management

Opis mama ni selalu hantar staf untuk training tak kira la dari segi teknikal atau tidak. Kali ni mama terpilih untuk ke stress management training plak. Stress ke haku? Huhuhu.. tak kisahlah nama dah naik kan kita attend jer la. 

Motivator tu plak adalah Dr Hj Fadzilah Kamsah. Lagilah tak boleh lepaskan peluang ni. Selama ni dok tengok dia kat tv or dengar suara kat SinarFM jer. Ni ada chance jumpa face to face. 

Bersemangat betul mama siap amik seat depan ni. Hahah..curi2 amik gambar dia. Masa ni dia tengah set up material untuk sesi motivasi.

Sebelum training start, kita selfie dulu. Bolehlah nak selfie sebab peserta tak ramai yang sampai lagi. Kalau orang ramai segan skit nak amik gambar muka sendiri.

Untuk permulaan kami kena tulis nama sendiri dan tarikh lahir sendiri n husband. Mama n papa kan sama tarikh lahir. So DMFK cakap susah nak jumpa pasangan sama tarikh lahir. Dari tulisan dan tarikh lahir ni dia boleh agak kita ni orang yang macam mana based on dia punya kajian berpuluh tahun. Pendapat dia pasal mama... keras hati n suami yang banyak mengalah. hikhokhikhok..

Program ni memang baik..boleh hilangkan stress. Sepanjang masa gelak jer kami. sesi sehari terasa pantas sangat. Kejap jer dah petang..dah nak habis. Huhuhu.. apa pun semoga kami lebih bersemangat dan berdedikasi dalam menjalankan tanggungjawab kami di tempat kerja dan di rumah juga.

No comments:

Post a Comment