Tuesday, January 8, 2013

Complimentary

Complimentary dan rezeki yang tak disangka-sangka di awal tahun baru ni. Walaupun nilainya tak seberapa tapi cukup untuk membuatkan hati gumbira tak terkata. Yang dapat complimentary ni adalah papa tapi yang terlebih gembiranya mama.

Semalam papa bawa balik surat complimentary daripada majikan dia, Timedotcom. Mama tumpang bangga majikan menghargai titik peluh papa selama ni. On top of that, papa dapat cash voucher RM50. Walaupun RM50 jer, itupun rezeki juga kan?

Voucher ni boleh digunakan samada di KFC, Pizza Hut ataupun Ayamas. Mama tengah mencari masa yang sesuai untuk gunakan voucher ni. RM50 ni dah lepas 2 kali kami lunch. Harap-harap tahun ni rezeki papa kat sana lebih murah lagi. Dapatlah mama tumpang senang.

Majikan papa juga ada cover kos perubatan untuk staf dan ahli keluarga under Medijaring. Kad yang kat atas ni tahun lepas punya. Dah selamat dikembalikan sebab every year diorang akan dapat kad baru.

Ni plak kad baru, untuk tahun 2013. Kaler dah tukar jadi gold. Alhamdulillah, banyak gunanya medical card ni time2 sakit.  

No comments:

Post a Comment