Saturday, July 20, 2019

Kea Garden Junior Suite

Kami stay dekat bilik junior suite. Harga satu malam rm348. Bilik kami kat tingkat 3. Kena naik tangga tapi takdelah macam tinggi sangat.

Kat bilik ada 2 katil queen. Anak ramai tak dapatla nak amik bilik katil satu jer. Nanti anak2 tak selesa nak tidur. Perabot semua berasaskan kayu pallet.

Dinding kaca tu adalah toilet. Ada tirai kat dalam boleh buka. Kalau cuti berdua dengan laki jer bolehlah dinaikkan bidai tu. Barulah romatik katanya.

Ni view dari toilet ke pintu masuk. Ada tingkap yang boleh buka. Tingkap siap ada jaring perangkap nyamuk. Cermin tingkap tu kalerful.

TV disediakan dengan beberapa channel astro. Bolehla dari tak ada kan. Lagipun anak2 asyik main hanfon jer. TV tak tengok sangat pun. 

Almari baju tak ada. Cuma ada penyangkut ni jer. Kipas pun ada jugak kot2 yang lemak tebal cam mama ni kepanasan. Maklumlah kat bilik takde aircond.

Ni plak sinki kat depan toilet. Bolehlah berus gigi ke apa sebab kat dalam toilet takde sinki.

Kenmain sinki dia ni. Cantik bercorak.

Bilik air pun bersih. Toilet ada paip. Air sejuk gila. Hafiy cakap saya mandi air batu.

Balkoni depan bilik kami. Indahnya pemandangan. 

View dari bilik kami kat tingkat 3. 

Kat sebelah reception ada pondok kecil2 tu adalah bilik untuk disewa jugak.Nama dia mini chalet. Harga dalam rm100 jer. Dalam tu ada tilam queen, kipas dan TV. Toilet kat luar kena share. Bagi yang bajet terhad tu bolehla duduk kat sini. Next time papa dah cakap dia nak stay dalam ni.

No comments:

Post a Comment