Friday, February 7, 2014

Murni Discovery

Malam tadi dinner kat restoran murni discovery. Angah open table. Murni discovery ada beberapa branch iaitu di ss2, amansuria, kepong, mentari court dan bukit jalil.

Branch yang kami makan ni adalah di mentari court. Dulu mama pernah makan kat branch ss2. Kedai dia kecik jer. Shoplot. Tapi bila malam parking lot sepanjang shoplot tu diorang conquer.

Murni discovery ni menyajikan masakan india, malay, chinese, western semua ada. Macam2 menu ada dan yang penting semua sedap. 

Sebahagian dari air yang dioder. Huhu.. gambar tak clear sbb makan kat parking lot. Sepatutnya air ni dalam botol sos tu tapi maybe sebab orang ramai x cukup botol kot. Kalau tak silap nama air ni sweety special, I miss u, lavender special dan pink panther. Kelasss ko nama air.

Spagethi arabiata seafood lamb chop namanya. Portion dia memang besar gila. Layak untuk dua orang makan. Mama yang kaki makan ni pun tak berjaya habiskan.

Maggi goreng untuk rayyans. 

Spagethi carbonara beef meatballs angah punya.

Spagethi marinara beef meatballs dayah punya.

This one memer punya. Spagethi arabiata lamb chop. Beza ngan mama yang ni takde seafood.

Claypot lau shu fan ayein punya.

Nasi goreng napolean along punya.

Sizzling lamb chop papa punya. Overall semua makanan portion adalah besar dan sedap. Recommended bagi yang sama selera dengan mama.

2 comments:

  1. Ann xpernah lg pergi sini..kene betul2 perut kosong la kan klu nak dtg...ramai share kate sedap mknn kt sini..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ann..memang recommended. Sedap pastu food portion besar. Kena makan berdua baru habis satu pinggan tu

      Delete