Tuesday, January 1, 2019

Happy New Year 2019

Tak sampai sejam lagi berakhirlah tahun 2018 dan bermulalah tahun 2019. Tahun 2018 banyak meninggalkan kenangan manis dan kenangan tak berapa manis untuk mama.

Banyak azam 2018 yang dah tercapai. Yang tak berjaya cuma misi nak turunkan berat badan. Azam nan satu ni kita forward ke tahun 2019 la jawabnya. Kalau tak berjaya lagi akan terus diforward ke 2020 dan tahun2 yang seterusnya.

Penutup tahun 2018 meninggalkan sedikit kesedihan buat mama dan rakan sekerja. Kami kehilangan bos yang sangat baik dan sporting dan 4 orang rakan sekerja. Masing2 kena transfer ke department lain.

Geng travel girls trip mama, cikfatin juga kena transfer ke hq. Sedih sebab geng travel, geng lunch, geng membawang dah tak cukup korum. Semoga ini bukan menjadi satu halangan untuk cikfatin join kami travel lagi.

Walau apa pun mama anggap itu sebagai satu cabaran positif. Semoga tahun ni kami dapat bekerja dengan lebih semangat dan produktif.

Azam baru mama pula masih belum difikirkan lagi. Tapi mama harap tahun baru memberi kami kehidupan yang lebih tenang, bahagia dan dimurahkan rezeki oleh Allah Taala.

Mama ucapkan selamat menyambut tahun baru 2019 buat semua. Semoga tahun ni ekonomi negara semakin pulih dan memberi 1001 rahmat buat kita semua.

No comments:

Post a Comment