Sunday, May 12, 2013

The Birthday Gift

Cerita ni bukan untuk menunjuk-nunjuk yer. Mama cerita hanya untuk berkongsi kegembiraan hati mama dengan blog kesayangan ni. Nak cerita pasal hadiah birthday yang mama dapat. Pemberian orang yang tersayang, cinta hati saya, Mr Papa.

Setelah 5 tahun kahwin ni la rasanya hadiah paling mahal yg papa bg kat mama. Handfon samsung galaxy S4. Pasni bolehlah mama join kawan-kawan yang celik IT berwassap, berwechat, berviber dan yang seangkatan dengannya.

Hadiah kedua yang memang menjadi idaman mama sejak dulu lagi, kamera samsung galaxy ni. Actually mama dah lama nak beli kamera, sejak kamera olympus mama pecah berkecai. Tak sangka plak kali ni papa belikan untuk mama. Tq papa. 

Tapi bukan mama sorang jer yang dapat hadiah. Anak-anak mama pun ada bahagian jugak. Masing-masing dapat basikal sorang seketul. Basikal ni pun dah lama diorang dok minta. 

To papa, terima kasih daripada mama dan anak-anak. Semoga rezeki papa dan kita sekeluarga dimurahkan dan diberkati Allah. Moga-moga tahun depan boleh bagi hadiah yang lebih mahal. Hahaha *dasarmataduitansungguh*.

No comments:

Post a Comment